tisdag 14 januari 2014

Komplettering!

Det slår aldrig fel! Oavsett hur många stickor man har så nog katten är just dom man behöver upptagna. Det är dessutom en rätt dyr historia att komplettera så att det finns dubbletter. Jag gjorde i alla fall slag i saken i lördags natt, då jag satt uppe och stickade och virkade i min ensamhet. Gick in på Tradera och skulle se vad som fanns och hittade vad jag sökte och till på köpet billigt! 
11 par rundstickor 80 cm storlek 2-8 mm för 176:- och 8 st virknålar med ergonomiskt skaft storlek 2.5-6 mm för 128:-. Snabb leverans, dom kom idag. Kan det bli bättre??


Har sett fram emot stickcaféet på Garneriet i Staffanstorp imorgon men fick när jag ringde och skulle anmäla mig reda på att det inte sätter igång förrän om två veckor. Så vad gör jag nu för att "trösta" mig? Jo, jag tror att jag tar en sväng dit efter jobbet imorgon och unnar mig lite nytt garn. 

Garn kan man ALDRIG få för mycket av!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar