fredag 3 januari 2014

Att sticka är tufft och roligt och stimulerande och rogivande och ...........

                                           2014


Nytt år och ännu ett nytt projekt i form av denna bloggen. Jag är nämligen en mästare på att skapa nya projekt! 
Handarbete och pyssel och i synnerhet stickning ligger mig mycket varmt om hjärtat. Här har jag tänkt dela med mig av mitt "stickliv" dvs en stor del av min fritid. Ett av mina pågående projekt, startat under 2013, är att designa stickade plagg med 50-tals stuk. Tanken var till en början en stickbok med mycket nostalgi- och inspirationsbilder i men som det ser ut nu har jag inte pengarna som krävs att satsa på att trycka en upplaga. Jag kommer därför antagligen att trycka beskrivning för beskrivning eller möjligtvis ett enklare häfte.
Så där ja! Nu är jag igång!

/ Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar