lördag 12 juli 2014

SUMMERING OCH BROSCHER

Hela våren har gått och snart halva sommaren med, utan att jag överhuvudtaget har "öppnat upp" min blogg. Om jag snabbt skall summera dom här tre månaderna så kan jag göra det med tre ord: smärta, jobb och (massor av) stickning. (Massor av) stickning gör att jag har klarat av dom två andra orden.

Varför hamnade jag då här idag? Jo tack vare att en av mina följare på Instagram såg en av broscherna jag säljer och undrar hur hon ska göra om hon vill ha en. Så här finns nu alla fotograferade och hon liksom andra som råkar hamna på denna sidan och vill ha en kan bara skriva en kommentar om vilken. Priset är 20:-/st + porto, och eftersom dom knappt väger något blir det 6:- i porto för upp till 6 broscher. Skriv ditt namn och adress så får du mitt kontonummer där du kan sätta in pengarna. 


Hoppsan! Det blev lite blänk på den översta till vänster. Texten är "Too many wips to count".


Önskar en skön helg gör Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar