söndag 13 juli 2014

REGNET DET BARA ÖSER NER

och jag njuter av att med gott samvete få sitta uppkrupen i soffan och titta på TV och sticka. Nu är det bara en vecka kvar till semestern och jag är så glad att min kropp har hållit ihop, något sånär i alla fall, och jag har klarat av att jobba heltid snart fyra veckor. Fast det där var förstås en sanning med en liten modifikation, i onsdags klarade jag inte av det. Kombinationen lite sömn och smärta är inte bra!
I förrgår, fredags, var det LAK (local area knitwork) på Garneriet i Staffanstorp. En härlig avslutning på veckan att mellan 18 och 23.30 sitta och sticka tillsammans med andra kvinnor (var finns männen?) samt gott och nyttigt tilltugg ordnat av Lise-Lotte och Marie som har butiken, egen medhavd dryck.
Vid lunchtid idag blev min Lilly äntligen monterad och färdig! 


Här finns beskrivningen om du vill ha!

Snart ny vecka med nya möjligheter både när det gäller arbete, sjukskrivning, semester och/eller stickning
                                                                                                                  / Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar